|
Sign the guestbook
|
| |
hei hei alle sammen der hjemme i dalen:P jeg stor koser meg her i bergen. vis du ser bort ifra aalt regnet da.. liker ikke å bli våt.. taxi har blitt stor å fin. men selvsakt ikke finere en meg:P jeg har fått mage nye hunde venner som jeg leker med så ofte som jeg kan... stor klem fra snob- zone's coctail |
|
 |
sandra og caxie | 9/2/2007
|
|
|
|
| |
Hei Odd Inge! Wov for en kjempeflott side du har fått deg nå,kjempemorro å få se noe nytt!! Håper du har det bare bra da!!!
Hilsen å klem fra Marit |
|
 |
Marit-Kennel Ladyvik's | 9/2/2007
|
|
|
|
| |
Så flott hjemmesiden din har blitt! Utrolig dyktig du.. Valpene her er sunne, friske og hærlige. Det er også nye valpebilder på siden min. Max junior er helt hærlig.. ekstra spent på han egentlig. |
|
 |
Sandra-No Deal kennel | 9/1/2007
|
|
|
|
| |
|
| |
| |
|
|