|
Sign the guestbook
|
| |
Hallo Så fin siden din har blitt.
Hilsen Ann Sissel og Belle
Reply: Takk Ann-sissel og Belle ;-) Sitter på jobben med mnd oppgjør, kjedelige greier... Gi dine vakre små en klem! |
|
 |
|
|
|
|
| |
| Hei kan jeg få ta noen bilder av Zara sine valper og ha på et spill som heter minstall? Jeg syntes det var utrolig trist det med Zara og fikk selv tårer i øynene da jeg så videoen, jeg mener ikke og ta bildene av Zara altså, men av hennes valper, de er alle like pene og ser ut til at de er veldig lekne, hehe, unskyld hvis det ikke er greit, og håper på svar.. |
|
 |
|
|
|
|
| |
Nå? Har du fått summet deg snart? Kremt...
Jeg skal til ÅLesund i slutten av Sep. Fra 20 - 24. I oktober skal jeg kanskje på turne til Sørlandet. En tur til Valdres hadde også vert hyggelig........ Og om du kommer en tur til "byen" så vet du hvor jeg er. Host, host |
|
 |
|
|
|
|
| |
|
| |
| |
|
|