Hei på deg Odd Inge, hoper alt står bare bra til der oppe i dalen. Grattis så masse med Rir og Cert på Mendel i går det var morro da. Her regner vi nesten bort om dagen, syntes godt at sommeren snart kan komme. Det nærmer seg Nesbyen også så da ses vi vel. Fortsatt god sommer og klemz til alle fra Rånåsfoss. Ekstra klemz til Aina Paina da.
Mona Braathen /Mon Cheri kennel
Heisann. Så fin videoen til Zara var. Flott hund! Jeg håper att du har det bra. Lotta har en kjempemage nå. Ca 13dager igjen nå. Så dette er spennende. Ringer når det er overstått. Klem fra Sandra og hundene. Lotta sender en stor suss til Max;o)