|
Sign the guestbook
|
| |
Hei Odd Inge! Takk for en nydelig middag! Jeg har sendt deg det jeg lovet, håper den e-mailadressen som står under kontakt er den du bruker. Klem fra Anne Grete |
|
 |
|
|
|
|
| |
| Ville bare gratulere med flotte resultater på hund av ditt oppdrett i Tyskland, han ser virkelig flott ut! Gratulerer med gode resultater ellers også. :) Hilsen fra trønderne :) |
|
 |
|
|
|
|
| |
Hei Odd Inge
Jeg har liksom måttet komme meg litt og summe meg litt før jeg skrev en hilsen her etter at Zara ble borte. Det er bare grusomt at hun ikke er her mer. Snufs, snufs.
Skal hilse fra Stephen. Han gråt en skvett han også. Husket henne helt tilbake til Narvesen på Valkyrie plass der hun var litt redd for de store duene.
Vi kikket på den minnevideoen i dag. Den ble litt i meste laget for oss begge. Hulk, hulk og hmmm, hmmm.
Håper du har det bra og at vi ses snart.
XXX
|
|
 |
|
|
|
|
| |
|
| |
| |
|
|