|
Sign the guestbook
|
| |
| |
| |
Heisan Odd Inge.. Stakk innom for å kikke på hjemmesiden din å der leser jeg at Zara har blitt påkjørt.. Er så utrolig trist når slikt skjer, varme tanker til deg. Ellers håper jeg alt er bra og at du får en fin sommer. Klem Mona & gjengen i Aurskog. |
|
 |
|
|
|
|
| |
Hej Odd Inge! Det är med sorg jag läser att du har mist din kära Zara. Tänker på dig. Kram Monia |
|
 |
|
|
|
|
| |
|
| |
| |
|
|