|
Sign the guestbook
|
| |
Kjære OddInge! Ser med sorg at du har mistet din vakre Zara. Jeg vet at dette er grusomt vondt for deg, og jeg føler med deg. Klem fra Line |
|
 |
|
|
|
|
| |
hei odd inge utrolig trist å lese om din Zara. vi føler med deg. hilsen veronika og hundene |
|
 |
|
|
|
|
| |
| Hei Odd Inge. Det var med sorg at jeg leste at du hadde mistet Zara så du har min dypeste medfølelse. Det er alltid vondt å miste ett så kjært familie medlem, for de blir jo barna våres. Varme tanker i fra Margrethe. Klemmer til deg. |
|
 |
|
|
|
|
| |
|
| |
| |
|
|