Welcome to Snob-Zone's Guestbook - www.suspiros.com -
Sign the guestbook
Gratulerer så mye med topper's resultat på ditt oppdrett i Tyskland... Samtidigt vil jeg få ønse deg en riktig god sommer Odd Inge!:)
Hilsen & klem fra Marit & co
Marit | 6/19/2007
vi gratulerer og applauderer for kjemperesultat i Tyskland....kjempeflotter s....mange hilsen fra Mørekysten
Tove Katrin og papillongutta
Hei Gratulerer med topp resultater i Tyskland. Kjempemoro når valpekjøperne gjør det bra i utlandet og også her hjemme. Det ble jo en kjempehelg for meg også, tenk hele 5 nye championer på ei helg. Vi gler oss til Nkk Trondheim, vi håper på det beste. MVH Anne Grethe og Freetains gjengen