Welcome to Snob-Zone's Guestbook - www.suspiros.com -

Sign the guestbook  
Name: 
E-mail: 
Message:
 
 
Enter the code exactly as you see it in the image:
 Load new code
  Private message
Hei Odd Inge......Først gratulerer så mye med flotte resultater i Tyskland.Så vil jeg ønske deg og dine en riktig flott sankthans aften.Så treffes vi kanskje på en utstilling snart!!!!!

Sommer hilsen fra Tove
Tove | 6/22/2007
    
Heisann!
Vel overstått flytting?
Ser det har vært gode resultater på ditt oppdrett i Tyskland. Gratulerer:)
Ønsker dere alle en riktig god sommer, så ses vi vel rundt ringen igjen snart! Nesbyen neste planlagte for oss:)
Titt gjerne innom siden våres også;)
Hilsen Monica & Ozzy

Monica & ozzy | 6/20/2007
    
Hei hei!
kom bare innom for og ønske dere en fin sommer:)!
ta gjerne en skikk på siden vår!
mvh Marlene og Tika:)
    
« Previous | Page 151 of 348 | Next »