Welcome to Snob-Zone's Guestbook - www.suspiros.com -
Sign the guestbook
Hei Odd Inge......Først gratulerer så mye med flotte resultater i Tyskland.Så vil jeg ønske deg og dine en riktig flott sankthans aften.Så treffes vi kanskje på en utstilling snart!!!!!
Heisann! Vel overstått flytting? Ser det har vært gode resultater på ditt oppdrett i Tyskland. Gratulerer:) Ønsker dere alle en riktig god sommer, så ses vi vel rundt ringen igjen snart! Nesbyen neste planlagte for oss:) Titt gjerne innom siden våres også;) Hilsen Monica & Ozzy
Monica & ozzy | 6/20/2007
Hei hei! kom bare innom for og ønske dere en fin sommer:)! ta gjerne en skikk på siden vår! mvh Marlene og Tika:)