|
Sign the guestbook
|
| |
| Hei Odd Inge. Gratulere så mye med avkommet som gjorde det så god i Tyskeland denne helgen. Det er jo så kjempe flott. det er så flott av en som nettopp ble 9 mnd. Jeg gleder meg med deg. Og det var synd at du ikke fikk den ferie uken som du så sånn fram til, du hadde trengt det. Ha en forsatt god dag. Hilsen Margrethe. Klem. |
|
 |
|
|
|
|
| |
Heisan Odd Inge!! Gratulerer så masse med ditt oppdrett Snob-Zone's Firefighter´s 2 Cert og Bir i helgen.. Knakende artig når eget oppdrett gjør det så bra.. Valpene dine ser nydelige ut!! Gleder meg til mine vokser seg til også.. 1 uke i dag da, så tiden går fort.. Ha en flott uke!! Klem Mona & gjengen.. |
|
 |
|
|
|
|
| |
Hei Odd Inge Ønsker deg og dine en riktig fin sommer og med masse sol og premiesløyfer. Håper at alt står bra til med deg og dine firbente venner. Ha en riktig, riktig god sommer. Masse klemmer og hilsner fra Karin |
|
 |
|
|
|
|
| |
|
| |
| |
|
|