|
Sign the guestbook
|
| |
heisann! Så nusslige valper! :D Var inne og tittet på bilder av hundene, mange flotte papilloner her ja! Selv har jeg valp fra Karesinda, som er svært lik sin far Berilo! Så han er nydelig må du tro! ;)
Ønsker dere en flott helg! Hilsen Anne og Quattro |
|
 |
|
|
|
|
| |
| Hei Odd Inge. Jeg stikker innom for å takke deg for bilde av den i Tyskeland han var vakker og jeg regner med at den er kullbroren til den som er på Karmøy. Håper på at den gjør det bra på utstillingen der nede denne helgen. Ha en god dag og ei god helg. Og ikke minst god ferie uke og slapp god av og håper du får fint vær. Hilsen Margrethe. Klem. |
|
 |
|
|
|
|
| |
Hei igjen Odd Inge Takk for omtanken du har vist meg med hensyn til Busemann som har orlatt oss. Det er kjempetrist og vondt men jeg vet at vi gjorde det vi kunne for å redde han, men det gikk desverre ikke. Men han har hatt et utrolig godt liv med all den friheten en hund kan få og det gjør godt å tenke tilbake på. Og Manolito fyller mye av tankene mine om dagen. Håper jeg er heldig med han og at han vil gjøre det bra etterhvert i ringen. Klems fra Bente |
|
 |
|
|
|
|
| |
|
| |
| |
|
|