|
Sign the guestbook
|
| |
Hei Odd Inge. Tusen takk for hilsen i gjesteboka, så koselig og høre fra dæ¨. Ja det er veldig trivelig med valper igjen, dette er så spennende. De er så flotte og velskapte og livskraftige at det er en fryd. Det er nok store muligheter at jenta blir her ei stund, har allerede gitt ho navn. Har ikke vært flink og følge med så mye, men tror du har mange hunder. Så lenge sia jeg har snakket med deg, blir og ringe en kveld? Sommerhilsen fra Harstad. Annie
Reply: Heisan Annie! Alltid koselig å høre fra deg. Jeg har ikke så mange hunder som det ser ut, jeg har 5 stykker boende her hjemme, det er nok ;-) Har jo solgt noen som gjør det bra på utstilling rundt omkring så det kan jo virke som om jeg har mange :-) |
|
 |
|
|
|
|
| |
Hei Odd Inge Takk for sist, vi har det kjempebra her nede i Croatia. Vi har det godt og varmt og heldigvis har vi aircondition paa hotellet. I morgen reiser vi til Zagreb til Euro dog 2007. Mvh Anne Grethe , Aasmund, Monty, Beatle, Zina og Maya
Reply: Hisan AG og Aasmund, lykke til i Zagreb, skal krysse fingrene! |
|
 |
Anne Grethe Lyngstad | 6/6/2007
|
|
|
|
| |
Hei Odd Inge Ville bare takke for "veihjelp" på lørdagskvelden. Det var kjempe bra at du kunne stille opp. Ha en flott sommer Hilsen Arnhild
Reply: Må jo hjelpe en vestlending i nød.. ;-) |
|
 |
Arnhild Rauland | 6/5/2007
|
|
|
|
| |
|
| |
| |
|
|