Welcome to Snob-Zone's Guestbook - www.suspiros.com -

Sign the guestbook  
Name: 
E-mail: 
Message:
 
 
Enter the code exactly as you see it in the image:
 Load new code
  Private message
Hei Odd Inge og mammas lille Aina paina...... det er så stille og rart her uten deg vi savner deg alle sammen. Tezze fanten har jo ingen lekekamerat og bryne seg på. Men jeg har hørt rykter om at du får ligge i sengen hans pappa så jeg tror du har det ganske bra. Dere får kose dere i sommer veret alle sammen STOR KLEMZ fra alle oss på Rånåsfoss til alle dere.
Mona Braathen | 6/9/2007
    
Hei Odd Inge. Jeg stikker bare innom for å ønske eg en god dag og en riktig god helg. vi treffes vel i løpe av sommeren. Hilsen Margrethe. Klem.
    
Hei Igjen Odd Inge
Bortreist i hodet som jeg er noen ganger så har jeg glemt å ta runden i gjestebøker etter helgen, men her er jeg i gang.
Nå har jeg i tillegg teflonhjerne så jeg kan ikke huske resultatene dine fra helgen, men...
Det var som vanlig like hyggelig å treffe deg igjen. Positiv og blid som du alltid er.
Lykke til med Aina-Paina og med valpene du har nå.
Så sees vi på Nes snart.
Hilsen Ann Sissel og hndene
Ann Sissel | 6/7/2007
    
« Previous | Page 156 of 348 | Next »