Welcome to Snob-Zone's Guestbook - www.suspiros.com -
Sign the guestbook
Heisann! Jaggu var det ikke deilig gressmatte i går:) Er litt usikker på dine resultater i helga! Får visst ikke med meg alt;) (utrolig, men sant-dem sier nemlig jeg er veeelig nyskjerrig;)) Håper du vil titte innom siden våres også? Fortsatt god sommer! Hilsen Monica & Ozzy
Monica & Ozzy igjen... | 6/4/2007
Hei igjen :) Det var veldig hyggelig å treffe deg i går! I dag var jeg på plass for å se dp og pinscher og saluki og gjett hvem jeg møtte!! Loppa! Jeg sto bak et par jenter med border collier og en bitteliten phalene i matkøen og da måtte jeg jo spørre. Tok en sjanse og spurte om det var Loppa :) Fikk til og med holde henne noen minutter mens matmor Tine fikk seg noe mat. For ei nydelig jente :) Samboeren er ikke poppis akkurat nå, hehe ;) Håper vi sees snart igjen :) Klem fra Linn
Linn | 6/3/2007
Heisann! Koselig å treffe deg i Drammen i dag;) Ses sikkert i morgen også! Får håpe på litt tørrere-ikke gjørmete gressmatte da:) Hilsen Monica & Ozzy