|
Sign the guestbook
|
| |
Heisann! Håper du har hatt en fin helg i Drammen, og mange flotte resultater. Her savner vi Max veldig. Har har sjarmert oss alle i senk med sitt hærlige vesen. Nå er det bare den uendelige ventingen... |
|
 |
|
|
|
|
| |
| |
| |
Hei Odd Inge.........Måtte bare innom for å ønske deg lykke til på utstilling nå i helga.Håper at dere får fint vær.Jeg skal ikke dit,men vi treffes vel ved en senere anledning tenker jeg.Sååå 229; søte valpene dine er da.Ha en fin helg.
Hilsen Tove |
|
 |
|
|
|
|
| |
|
| |
| |
|
|