Welcome to Snob-Zone's Guestbook - www.suspiros.com -

Sign the guestbook  
Name: 
E-mail: 
Message:
 
 
Enter the code exactly as you see it in the image:
 Load new code
  Private message
Heisann!
Håper du har hatt en fin helg i Drammen, og mange flotte resultater. Her savner vi Max veldig. Har har sjarmert oss alle i senk med sitt hærlige vesen. Nå er det bare den uendelige ventingen...
Sandra | 6/2/2007
    
Private message
Merethe Olsen | 6/2/2007
    
Hei Odd Inge.........Måtte bare innom for å ønske deg lykke til på utstilling nå i helga.Håper at dere får fint vær.Jeg skal ikke dit,men vi treffes vel ved en senere anledning tenker jeg.Sååå&# 229; søte valpene dine er da.Ha en fin helg.

Hilsen Tove
Tove | 6/1/2007
    
« Previous | Page 160 of 348 | Next »