|
Sign the guestbook
|
| |
| Hei Odd Inge. Tusen takk for den hyggelige praten på telefonen og tusen takk for bilde av valpen som du får i fra Tyskeland han var vakker jeg kunne kjøpt den selv og nå gleder jeg meg til å få se han. Håper du får den hjem til Bjerke. Og jeg gleder meg til å få lov å bruke han i avel når den tid kommer. så det vil jeg takk deg mye for. Ha en god dag. Hilsen Margrethe. Klem. |
|
 |
|
|
|
|
| |
Hei Odd Inge. Stikker bare innom for å si att alt går kjempefint her. Skal sende deg ett bilde på mailen. Siden er noe oppdatert nå... tar såå lang tid. Ha en fin kveld videre. Hilsen Sandra og Hundene |
|
 |
|
|
|
|
| |
heisann
takk for hilsen i gjesteboka vår :D vi satser på å komme nedover til nesby utstillinga :-D
åper du og de 4-beinte har det bra :) *potetrykk* Zander & Co |
|
 |
|
|
|
|
| |
|
| |
| |
|
|