Welcome to Snob-Zone's Guestbook - www.suspiros.com -

Sign the guestbook  
Name: 
E-mail: 
Message:
 
 
Enter the code exactly as you see it in the image:
 Load new code
  Private message
Hei Odd Inge. Tusen takk for den hyggelige praten på telefonen og tusen takk for bilde av valpen som du får i fra Tyskeland han var vakker jeg kunne kjøpt den selv og nå gleder jeg meg til å få se han. Håper du får den hjem til Bjerke. Og jeg gleder meg til å få lov å bruke han i avel når den tid kommer. så det vil jeg takk deg mye for. Ha en god dag. Hilsen Margrethe. Klem.
Margrethe Lundegaard | 5/30/2007
    
Hei Odd Inge.
Stikker bare innom for å si att alt går kjempefint her. Skal sende deg ett bilde på mailen. Siden er noe oppdatert nå... tar såå lang tid. Ha en fin kveld videre. Hilsen Sandra og Hundene
    
heisann

takk for hilsen i gjesteboka vår :D
vi satser på å komme nedover til nesby utstillinga :-D

åper du og de 4-beinte har det bra :)
*potetrykk*
Zander & Co
Zander & Co
    
« Previous | Page 162 of 348 | Next »