Welcome to Snob-Zone's Guestbook - www.suspiros.com -

Sign the guestbook  
Name: 
E-mail: 
Message:
 
 
Enter the code exactly as you see it in the image:
 Load new code
  Private message
Hei Odd Inge :)
Så nydelige valpene er :) Det er så gøy å se de små videoene du legger ut. Ser jo virkelig humør og utvikling!
Jeg skal forresten til Drammen så kanskje vi treffes!? Det hadde vært hyggelig :)
Hilsen fra Linn og hundene
Linn | 6/1/2007
    
Hei Odd Inge. Takk for de koselige samtalene vi har hatt på tlf. denne uken som er gått. Jeg ønsker deg lykke til i utstillings ringen både lørdagen og søndagen. Ha en riktig god dag og helg. Hilsen Margrethe. klem.
    
hei hei. tusen takk for hilsen i gjesteboka vår;) dine hunder er kjempe fine, og du er flink til å holde siden din oppdatert, den er kjempe kjekk å kikke innpå:)
mvh saidis og Tia:) ps. jeg kan legge inn bilder av king også, så ser du hvor stor og fin han er blitt;)
saidis og Tia:) | 5/31/2007
    
« Previous | Page 161 of 348 | Next »