|
Sign the guestbook
|
| |
Hei Odd Inge :) Så nydelige valpene er :) Det er så gøy å se de små videoene du legger ut. Ser jo virkelig humør og utvikling! Jeg skal forresten til Drammen så kanskje vi treffes!? Det hadde vært hyggelig :) Hilsen fra Linn og hundene |
|
 |
|
|
|
|
| |
| Hei Odd Inge. Takk for de koselige samtalene vi har hatt på tlf. denne uken som er gått. Jeg ønsker deg lykke til i utstillings ringen både lørdagen og søndagen. Ha en riktig god dag og helg. Hilsen Margrethe. klem. |
|
 |
|
|
|
|
| |
hei hei. tusen takk for hilsen i gjesteboka vår;) dine hunder er kjempe fine, og du er flink til å holde siden din oppdatert, den er kjempe kjekk å kikke innpå:) mvh saidis og Tia:) ps. jeg kan legge inn bilder av king også, så ser du hvor stor og fin han er blitt;) |
|
 |
|
|
|
|
| |
|
| |
| |
|
|