|
Sign the guestbook
|
| |
Hei Odd Inge!! Er bare innom deg og vil takke for kjepegode samtaler med deg!! Gleder meg til å treffe deg igjen i Drammen, og så ønsker jeg masse lykke til med de vakre små!! Klem og hilsning fra Irene og hunnjan!! |
|
 |
|
|
|
|
| |
Hei! Har nå vært innom og tittet på bilder, og video! Herlige valper! Blir valpesyk;) Fortsatt lykke til!
Hilsen fra Monica & Ozzy |
|
 |
|
|
|
|
| |
| |
| |
|
| |
| |
|
|