Welcome to Snob-Zone's Guestbook - www.suspiros.com -
Sign the guestbook
Hei Odd Inge!! Hjertelig takk for den gode praten i dag! Jeg ønsker deg også lykke til med de flotte valpene!! Vi snakkes snart!! Klem og hilsen fra Irene og hunnjan!
Irene - Kennel Karesinda | 5/22/2007
Hei
Ville bare få ønske deg en god dag,og si at alt er bra med Tiril. Vi treffes vel i Drammen? Ha det godt så lenge.
Hilsen Ingrid
Ingrid Holt | 5/21/2007
Hallo! Fant linken din i GBen til Irene fra Karsinda! For en utrolig flott hjemmeside, jeg blir mer og mer imponert etter som jeg titter innom. Har en Karesindavalp som jeg kjøpte i aug i fjor, verdens vakreste valp kan du skjønne. Hatt papillon i 15 år, vil ikke ha en annen rase, elsker disse hundene over alt på jord! En hilsen fra Laila og firerbanden!