|
Sign the guestbook
|
| |
Gratulerer så mye med dagen. Hipp hipp huraaa. Takk for en hyggelig samtale. |
|
 |
|
|
|
|
| |
Hei!
Titter bare innom for å ønske deg en riktig flott 17 mai. Ikke spis for mye pølser og is nå da!
Hilsen Torild |
|
 |
|
|
|
|
| |
Hei Odd Inge! Vi i Bodø ønsker deg en riktig fin 17 mai feiring. Dario skal stille lørdag og søndag på Mo nå til helgen. Klem fra oss i Bodø. |
|
 |
|
|
|
|
| |
|
| |
| |
|
|