Welcome to Snob-Zone's Guestbook - www.suspiros.com -

Sign the guestbook  
Name: 
E-mail: 
Message:
 
 
Enter the code exactly as you see it in the image:
 Load new code
  Private message
Gratulerer så mye med dagen.
Hipp hipp huraaa.
Takk for en hyggelig samtale.
    
Hei!

Titter bare innom for å ønske deg en riktig flott 17 mai. Ikke spis for mye pølser og is nå da!

Hilsen Torild
Torild | 5/16/2007
    
Hei Odd Inge!
Vi i Bodø ønsker deg en riktig fin 17 mai feiring.
Dario skal stille lørdag og søndag på Mo nå til helgen.
Klem fra oss i Bodø.
Line og Tor Pedersen | 5/16/2007
    
« Previous | Page 168 of 348 | Next »