|
Sign the guestbook
|
| |
Hei Odd INge! Ville bare stikke innom å sende noen tanker på denne store dagen vår!! HÅper du har hatt det fint, og så takker jeg goså for koselig samtale med deg!! Klem og hilsning fra oss all i Karesinda-gjengen!! |
|
 |
|
|
|
|
| |
| |
| |
Hei.Alle vi på Sneffs Kennel ønsker deg en flott 17.mai HURRA!!!!!!!!!!!!! En liten nyhet, Ikaro prøvde seg på å klatre over grinna, hvem tror du han ligner på? Vi treffes senere Snefrid og Torger
|
|
 |
|
|
|
|
| |
|
| |
| |
|
|