Welcome to Snob-Zone's Guestbook - www.suspiros.com -

Sign the guestbook  
Name: 
E-mail: 
Message:
 
 
Enter the code exactly as you see it in the image:
 Load new code
  Private message
Hei Odd Inge!
Er bare innom for å takke for lang, fruktbar og god samtale i dag! Det ble litt sent hos Evy, men jammen er det kosleig åstikke innom den dama!! Jeg ønsker deg ei flott helg og håper du får kost deg masse!! Jeg hilser fra Edvin også og ønsker deg alt godt!! Klem fra Irene og hunnjan i Karesinda-gjengen!!
Irene - Kennel Karesinda | 5/12/2007
    
Hei Odd Inge

En liten tur innom for å få ønske deg en alletiders flott helg:)
Sees vi kansje i Drammen?

Hilsen Marit & hundene
Marit-Kennel Ladyvik's
    
Heisan Odd Inge!!
Er innom siden din titt og ofte for å kikke på valpene, å gud så fine de er, gleder meg til det blir min tur å få..
Du får fortsatt kose deg med de, tiden går fort fram til levering!!
Ha en fin torsdag!!
Klem Mona & gjengen!!
Mona | 5/3/2007
    
« Previous | Page 170 of 348 | Next »