Welcome to Snob-Zone's Guestbook - www.suspiros.com -

Sign the guestbook  
Name: 
E-mail: 
Message:
 
 
Enter the code exactly as you see it in the image:
 Load new code
  Private message
Hei Odd Inge!!
Så flotte valpene ser ut!1 Grattis med dem!! Det blir moro å følge dem framover, særlig den ene som har så nydelig rødt i kinnene ;) Ønsker deg ei fltot uke og lykke til med de små og mor!! Klem og hilsen fra oss alle i Karesinda-gjengen!!
Irene - Kennel Karesinda | 5/1/2007
    
Hei på deg Odd Inge. ÅÅÅÅ de er dorlig søte små tassene dine også da. om ca 4 ukre skal vi bytte da,
så har jeg bebisser littttt lengere he he, Gutten syntes jeg ser spennende ut med sine lyse roser i kinnene ? det ble sikkert feil skrevet he he. Nå gleder vi oss til drammen vi, det er så lenge siden sist atte. Ha en demonstrasjons fri dag i morgen he he... stor klemz fra alle oss på Rånåsfoss. Puss på snuten til alle små.
Mona Braathen Mon Cheri kennel | 4/30/2007
    
Kjempebra at du har satt inn resultatene fra Stange her. Jeg har prøvd å finne resultatene, men har ikke klart det. Så skulle jeg titte litt på valpene dine(pleier å gjøre det hver dag).....og der sto sannelig resultatene fra Stange også. Tusen takk:-)
Evy. | 4/30/2007
    
« Previous | Page 171 of 348 | Next »