|
Sign the guestbook
|
| |
Hele Sneffs-gjengen gratulerer både store og små med flotte resultater i helgen. "Jenny" hilser spesielt til pappa "Tobias"
Snefrid |
|
 |
|
|
|
|
| |
Heisann Odd Inge! Så utrolig fine bilder av Rita ute i snøen! Hun ser jo så bra ut! Go'jenta! De andre også, selvfølgelig! Du har jo så flotte hunder! Jeg var i Letohallen på lørdagen. Var jo synd at det ikke var samme dag da! Men men! Vi sees vel snart igjen! Håper alt står bra til med hele gjengen! Klem fra Marianne og Rikke! |
|
 |
|
|
|
|
| |
Hei Odd Inge!! Gratulerer med flotte resultater på dine hunder i Letohallen i dag!! Synd vi ikke var der på samme dag da men vi treffes vell i løpet av våren sommeren håper jeg!!Ha en fin kveld & en flott uke... Hilsen fra Marit |
|
 |
|
|
|
|
| |
|
| |
| |
|
|