Welcome to Snob-Zone's Guestbook - www.suspiros.com -

Sign the guestbook  
Name: 
E-mail: 
Message:
 
 
Enter the code exactly as you see it in the image:
 Load new code
  Private message
Hej Odd-Inge! Grattis till fina resultat i helgen. Hoppas vi ses snart igen. Klappa om alla och extra till Pablo. Klem Moniqa och Gänget.
    
Gratulerer så mye... Tobias, Max og resten av gjengen...dere har jo vært sååå flinke da.
Tenker Odd Inge er stolte av dere nå jeg.
Hilser fra Mia og mammaen vår også.
Ronja. | 3/19/2007
    
Her har det gått unna i ringene i helgen ser jeg. Gratulerer.
Hilsen Ann Sissel og hundene
Ann Sissel | 3/19/2007
    
« Previous | Page 184 of 348 | Next »