|
Sign the guestbook
|
| |
| Hej Odd-Inge! Grattis till fina resultat i helgen. Hoppas vi ses snart igen. Klappa om alla och extra till Pablo. Klem Moniqa och Gänget. |
|
 |
|
|
|
|
| |
Gratulerer så mye... Tobias, Max og resten av gjengen...dere har jo vært sååå flinke da. Tenker Odd Inge er stolte av dere nå jeg. Hilser fra Mia og mammaen vår også. |
|
 |
|
|
|
|
| |
Her har det gått unna i ringene i helgen ser jeg. Gratulerer. Hilsen Ann Sissel og hundene |
|
 |
|
|
|
|
| |
|
| |
| |
|
|