Welcome to Snob-Zone's Guestbook - www.suspiros.com -

Sign the guestbook  
Name: 
E-mail: 
Message:
 
 
Enter the code exactly as you see it in the image:
 Load new code
  Private message
Hei Odd Inge!!
Leeeenge siden sist nå!! Jeg håepr det går fint med deg og dine firbeinte! JEg ser fram til å treffe deg igjen, og ønsker deg en flott høst!! Nå nærmer det seg ting med stormskritt;) Klem og hilsninger fra >Irene og hunnjan!!
Irene - Kennel Karesinda
    
heij heij Odd -Inge og alle vovene!
håper dere alle har hatt en kjempe fin sommer! jeg har stor kost meg på båtferie. har vært i ålesund og skarbøvika.... :P
de derre tullingene jeg bor hos driver å trener med meg hele tiden så nå har jeg blit orntlig flink :D skal forresten hilse fra de. taxi har blitt en virkelig flott ung dame!
stor nuss fra caxie

Reply:
Heisan Caxie! Så fint at du har vært i Ålesund! Vi skal dit til neste år, utstilling i sunnmørshallen helga etter 17. mai :-)
Taxi hilser tilbake, hun er kanskje ei fin lita jente men hun er også ganske rampete...
caxie
    
Hei Odd Inge......Lenge siden jeg har sett deg på utstilling nå.Men vi treffes vel på en snart tenker jeg!!Vil få ønske deg og dine en riktig flott høst.

Høst hilsen fra Tove

Reply:
Heisan Tove!
Takk for besøket. Om sommeren er det mye jobbing.. Jeg har også små valper for tiden og da kan det ikke bli utstillinger :.( Men jeg kommer sterkt tilbake til høsten!
    
« Previous | Page 138 of 348 | Next »