Welcome to Snob-Zone's Guestbook - www.suspiros.com -

Sign the guestbook  
Name: 
E-mail: 
Message:
 
 
Enter the code exactly as you see it in the image:
 Load new code
  Private message
Heisann.
For ett nydelig bilde av Max og søsteren. De er da flotte begge to:)
Taxi ser jo veldig lovende ut... Skal bli spennende å følge med henne:)
Håper dere har det fint alle der nede.
5 søte små hilser så mye til pappa Max.


Reply:
Heisan Sandra. Takk for hilsen! Det er Max og datter på bildet :-) Vi sender mange varme klemmer til de små!
Sandra-No Deal kennel
    
Hei Odd Inge :)
Ville bare titte innom og se hva som skjer hos dere :)
Vi har forresten fått ny side :)
Hilsen fra Linn og hundene

Reply:
Kjempefin side dere har fått Linn!
Linn | 8/22/2007
    
Hei Odd Inge,
nå er det lenge siden sist...
Håper alt er bra med deg!!!
Sender deg gode tanker og en klem fra Vollen,
Sylvia

Reply:
Heisan alle dere på Vollen!
Takk for besøket, må gratulere dere med sommerens flotte resultater!
Sylvia - Kennel Kellika ;-)!! | 8/21/2007
    
« Previous | Page 139 of 348 | Next »