Welcome to Snob-Zone's Guestbook - www.suspiros.com -
Sign the guestbook
Heisann. For ett nydelig bilde av Max og søsteren. De er da flotte begge to:) Taxi ser jo veldig lovende ut... Skal bli spennende å følge med henne:) Håper dere har det fint alle der nede. 5 søte små hilser så mye til pappa Max.
Reply: Heisan Sandra. Takk for hilsen! Det er Max og datter på bildet :-) Vi sender mange varme klemmer til de små!
Sandra-No Deal kennel
Hei Odd Inge :) Ville bare titte innom og se hva som skjer hos dere :) Vi har forresten fått ny side :) Hilsen fra Linn og hundene
Reply: Kjempefin side dere har fått Linn!
Linn | 8/22/2007
Hei Odd Inge, nå er det lenge siden sist... Håper alt er bra med deg!!! Sender deg gode tanker og en klem fra Vollen, Sylvia
Reply: Heisan alle dere på Vollen! Takk for besøket, må gratulere dere med sommerens flotte resultater!