Welcome to Snob-Zone's Guestbook - www.suspiros.com -
Sign the guestbook
Hei Odd Inge! Lenge siden jeg har vært innom her på besøk nå,håper du har hatt en fin sommer å så hadde det jo å vært så hyggeligt å få sett igjen det blide annsiktet ditt på en utstilling igjen! Håper du har det bare bra å koser deg masse med dine vakre 4 bente!
Ha en fin fin dag å uke:)
Hilsen å klem fra Marit
Reply: Alltid hyggelig med besøk fra deg Marit. Skal besøke din side snart, flotte resultater på dine hunder den senere tiden, kjempebra Marit!
Marit-KennelLadyvik's | 8/21/2007
heija Odd Inge det va trist det me utstillinga, veldig lei meg for at jeg ikke kunne møte opp, håper alt går fint me deg. skal hilse fra King.
Reply: Takk Vera, håper alt går bra med dere, gi King en klem!
Heisan Odd Inge... Har vært så utrolig stille fra deg de siste mnd så måtte bare poppe innom for å sjekke ståa.. Håper alt er bra med deg og dine og at dere har hatt en fin sommer. Nå er vel den vanlige værdagen kommet for dere også, sommeren over og jobb igjen. Ha en flott helg. Klem Mona & gjengen.
Reply: Heisan! Sommer betyr jobb fro meg, når sommeren er over kan jeg ta litt mer fri :-) Motsatt av alle andre.. Sees snart!