|
Sign the guestbook
|
| |
Hallooo OI
Gratulerer med overstått. Og gratulerer med mange gode resultat. Har ikke peiling på hvor gode de er for jeg skjønner jo ikke et kvekk av alle forkortelsene. Det er kanskje ikke meningen at vi vanlige folk som ikke er inni det skal skjønne noe?
Fortsatt god "sommer". Smask smask
Reply: Takk Randi, skal gi lyd fra meg så snart jeg får summet meg :-) |
|
 |
|
|
|
|
| |
Hei Odd Inge. Har tenkt og ringe dæ mange ganger, men det har jo ikke blitt. Så tenkte jeg at i dag passer det, for kom på at i dag er det bursdagen (håpe æ huske rett) din og nu må æ ringe. Så fikk æ ikke noe svar, så herved sender jeg en bursdagshilsen til dæ her. Håper du og alle de små har det bra. Ikke mye utstilling på meg i år, men gleder meg til Tromsø, da får æ prøve Exi på valpeshow, det blir spennende. Her oppe i nord har vi bare hatt en fenomenal sommer og har det fortsatt. Stor hilsen fra Harstad
Reply: Annie, så koselig at du poppet innom! Skal ringe deg en kveld, alltid koselig å prate med deg! Du husket rett... ;-) |
|
 |
|
|
|
|
| |
Heisann Gratulerer så mye med dagen! Håper du får en fin dag, med mindre regn enn vi har her..
|
|
 |
|
|
|
|
| |
|
| |
| |
|
|