|
Sign the guestbook
|
| |
Takk for hilsen, ja nå koser vi oss bare. Alle tre er streke og glubske, og Bella gjør så godt hun kan. Ikke greit å sovne med barn i magen, for så å våkne med dem kravlende rundt seg :) Ha en fin helg. Hilsen Ann Sissel og hundene |
|
 |
|
|
|
|
| |
| Gratulerer så mye med 6 flotte barn Maxegutt. De er helt perfekte alle sammen. Mamman er kjempeflink med sine små. Og alle virker sterke og friske. Gratulerer også til "farfar" hehe |
|
 |
|
|
|
|
| |
Heisann! Er bare innom for å ønske dere en god sommer videre! Og gratulerer så mye med gode utstillingsresultater i det siste. På egene, og eget oppdrett! Fortsatt lykke til:) Hilsen Monica & Ozzy |
|
 |
|
|
|
|
| |
|
| |
| |
|
|