Welcome to Snob-Zone's Guestbook - www.suspiros.com -

Sign the guestbook  
Name: 
E-mail: 
Message:
 
 
Enter the code exactly as you see it in the image:
 Load new code
  Private message
Takk for hilsen, ja nå koser vi oss bare. Alle tre er streke og glubske, og Bella gjør så godt hun kan. Ikke greit å sovne med barn i magen, for så å våkne med dem kravlende rundt seg :)
Ha en fin helg.
Hilsen Ann Sissel og hundene
Ann Sissel | 8/3/2007
    
Gratulerer så mye med 6 flotte barn Maxegutt. De er helt perfekte alle sammen. Mamman er kjempeflink med sine små. Og alle virker sterke og friske. Gratulerer også til "farfar" hehe
    
Heisann!
Er bare innom for å ønske dere en god sommer videre!
Og gratulerer så mye med gode utstillingsresultater i det siste. På egene, og eget oppdrett! Fortsatt lykke til:)
Hilsen Monica & Ozzy
Monica & Ozzy
    
« Previous | Page 142 of 348 | Next »