Welcome to Snob-Zone's Guestbook - www.suspiros.com -

Sign the guestbook  
Name: 
E-mail: 
Message:
 
 
Enter the code exactly as you see it in the image:
 Load new code
  Private message
Du har min største medfølelse i sorgen over Zara, jeg kan ikke forestille meg hvor vondt det må være. Heldigvis har du flere andre igjen, som trenger deg like mye som før, om ikke mer. Jeg vet ikke hva jeg skulle gjort om jeg mistet min kjære LiLi.
Hvil i fred Zara.
Christina & LiLi | 6/25/2007
    
heihei Odd Inge og hundene!
vet hvordan det føles når et kjært familiemedlem dør så alt for tidlig! Hvil i fred zara...
håper du føler deg bedre når du nå får vite at alt går kjempe fint med lille coctail, han har satt seg fint inn i familien og har begynt å sjønne hvordan han skal gå på tur, og at det ikek er lov til å gjøre fra seg inne.. han lærer fort.. sender deg en mail med bilder og litt mer..

med stoor medfølese og tårer for coctails bestemor lille zara
fra sandra og caxie
sandra og caxie
    
Hei igjen Odd Inge.

Jeg føler dypt med deg når det gjelder lille Zara. Kjenner så godt på kroppen hvordan du har det nå etter at vi mistet lille Buse for bare 14 dager siden av samme årsak. De er små engler begge to nå.
Klems fra Bente
Bente | 6/23/2007
    
« Previous | Page 148 of 348 | Next »