|
Sign the guestbook
|
| |
Så utrolig trist å høre om Zara. Din første papillonjente. Føler virkelig med deg. Så vondt. Hun har nå begynt sin vandring over regnbuebroen og kan løpe over enger sammen med alle papillon-englene. Tenker masse på deg. Klem fra Ann Sissel |
|
 |
|
|
|
|
| |
Kjære Odd Inge! Så trist, så trist dette var!! Vi minnnes Zara som en vakker, herlig og sist men ikke minst, god hund! vi vet hvor mye hun betydde for deg!! Vi føler med deg i sorgen,! Varme tanker og hilsninger fra Irene, Edvin og hunnjan!! |
|
 |
|
|
|
|
| |
Kjære Odd Inge Det var frykterlig trist det som skjedde med Zara. Jeg føler virkelig med deg ...også Zara da, som var jenta til far, og din første papillon. Det finnes ingen trøstende ord som kan hjelpe deg akkurat nå. Det eneste som kan hjelpe er tiden.....tiden som går. Lykke til videre ihvertfall. |
|
 |
|
|
|
|
| |
|
| |
| |
|
|