Welcome to Snob-Zone's Guestbook - www.suspiros.com -

Sign the guestbook  
Name: 
E-mail: 
Message:
 
 
Enter the code exactly as you see it in the image:
 Load new code
  Private message
Det var utrolig trist og høre det om glade lille Zara. Hun var en utrolig blid lita dame. Vi tenker masse på deg, vet at det ikke er lett når noen du er så utrolig glad i går bort. Hun vil bli savnet.
    
Zara, vi vil minnes deg for din vennlige væremåte. Og du har fått noen av dine valper, og koset med alle.
Det var trist at det skulle ende slik, men livet er brutalt både hos dyr og mennesker. Du er blitt en englehund.
Snefrid | 6/23/2007
    
Hi Odd-Inge,
I can not find the words to say, how sad I feel for the loss of your beautiful girl Zara.
I wish you a lot of strenght in this difficult time.

Greetings Petra
Petra Aben-Maas | 6/23/2007
    
« Previous | Page 150 of 348 | Next »