Welcome to Snob-Zone's Guestbook - www.suspiros.com -

Sign the guestbook  
Name: 
E-mail: 
Message:
 
 
Enter the code exactly as you see it in the image:
 Load new code
  Private message
Hei
Så flott siden har blitt, morsom blogg på valpene =)
Anne Lefstad | 5/18/2007
    
Obs. må også kommentere dine veldig vakre valper, såååå å søt!!!
Håper du koser deg masse med de.
x, Sylvia
Sylvia van Zuiden | 5/18/2007
    
Hei Odd-Inge, gratulere så mye med veloverstått 17. mai, håper du har hatt en koselig dag! Ønsker deg herved en fin helg! Håper vi sees rundt ringen snart igjen, kanskje i Fredrikstad eller Drammen?
Ha det godt!
Klem, Sylvia
Sylvia | 5/18/2007
    
« Previous | Page 166 of 348 | Next »