Obs. må også kommentere dine veldig vakre valper, såååå å søt!!! Håper du koser deg masse med de. x, Sylvia
Sylvia van Zuiden | 5/18/2007
Hei Odd-Inge, gratulere så mye med veloverstått 17. mai, håper du har hatt en koselig dag! Ønsker deg herved en fin helg! Håper vi sees rundt ringen snart igjen, kanskje i Fredrikstad eller Drammen? Ha det godt! Klem, Sylvia