Welcome to Snob-Zone's Guestbook - www.suspiros.com -
Sign the guestbook
Hej Odd Inge! Hoppas allt är bra med er, och att vi ses på specialen i Drammen. Gratulerar till jättesöta valpar, lycka till med dom. Ha en trevlig 1:a maj. Klem Moniqa
hei snob zone nydelige valper. håper jeg får kjøpe en valp av dere. sendte mail til dere for en stund siden. ble kjempe glad når vi fikk svar;) sender ny mail om en ukes tid;) stor klem fra familien kvalvaag
Hei Odd-Inge Dette var en fin hjemmeside. og det var noen fine valp du har fått. Det skal bli artig å se de vokser. Du skal vel til Drammen så da treffes vi vel.