Welcome to Snob-Zone's Guestbook - www.suspiros.com -

Sign the guestbook  
Name: 
E-mail: 
Message:
 
 
Enter the code exactly as you see it in the image:
 Load new code
  Private message
Hej Odd Inge! Hoppas allt är bra med er, och att vi ses på specialen i Drammen. Gratulerar till jättesöta valpar, lycka till med dom. Ha en trevlig 1:a maj. Klem Moniqa
Moniqa | 4/29/2007
    
hei snob zone
nydelige valper. håper jeg får kjøpe en valp av dere. sendte mail til dere for en stund siden. ble kjempe glad når vi fikk svar;)
sender ny mail om en ukes tid;)
stor klem fra familien kvalvaag
sandra kvalvaag | 4/26/2007
    
Hei Odd-Inge
Dette var en fin hjemmeside. og det var noen fine valp du har fått. Det skal bli artig å se de vokser. Du skal vel til Drammen så da treffes vi vel.

Hilsen
Inger-Helene & Chakmani`s Miss Madonna
Inger-Helene Sachariassen
    
« Previous | Page 172 of 348 | Next »