|
Sign the guestbook
|
| |
Heisann! Her har det visst kommet valper:) GRATULERER! Har sett på bloggen, dem er nydelige! Håper alt står bra til med mor og barn! Ellers gratulerer vi med Dario i helga:) Fortsatt GOD VÅR, og lykke til med dem søte små Hilsen Monica & Ozzy |
|
 |
Monica & Ozzy | 4/24/2007
|
|
|
|
| |
Kjære Odd Inge! Hjertelig takk for all oppmerksomhet i anledning våre gode resultater i Harstad. Det var velidg hyggeig da det tikket inn melding fra deg kan du tro!! Gratulerer til deg også, både med bebiser, og med vakre Dario, som er en meget vakker hund, og som var veldig flink i ringen i går!! Jeg er så spent på å følge valpene dine videre, og håper vi sees til helga!!! Stor klem og hilsen fra Irene, Berilo og de andre hunnjan i Karesinda-gjengen!! |
|
 |
Irene - Kennel Karesinda | 4/22/2007
|
|
|
|
| |
Hei Odd Inge! Tusen takk for gratulasjonen ang. Prince, samtidig vil jeg gratulere deg med ditt oppdrett Dario som var kjempeflink i ringen, og stø som en påle på bordet. Gratulerer så mye med valpene til Rita. Klem fra Line |
|
 |
|
|
|
|
| |
|
| |
| |
|
|