|
Sign the guestbook
|
| |
Heisan Odd Inge.. Grratulerer så masse med de 3 nydelige valpene.. Venter spent på nye bilder av de i morgen. Ha en flott lørdags kveld. Klem Mona. |
|
 |
|
|
|
|
| |
Gratulerer med de 3 søte små! ;-)
KOmmer vel bilder etterhvert som de vokser opp.
MVH Laila |
|
 |
|
|
|
|
| |
Gratulerer gratulerer med tre skjønne små! De kan jo ikke bli annet enn sjarmtroll med slike foreldre! :) Lykke til videre med dem! PS: Vi vil også se flere bilder! ;) |
|
 |
|
|
|
|
| |
|
| |
| |
|
|