Welcome to Snob-Zone's Guestbook - www.suspiros.com -

Sign the guestbook  
Name: 
E-mail: 
Message:
 
 
Enter the code exactly as you see it in the image:
 Load new code
  Private message
Gratulerer sååå mye med valpene.
Dette syntes jeg var en skikkelig spennende kombinasjon...supersø ;te Rita og staselige Sinclair.
Bilder..bilder...vi vil se flere bilder:-)
Evy, Ronja og Mia. | 4/17/2007
    
Hei Odd Inge. Veldig lenge siden vi har hatt kontakt. Gratulerer så mye med valpene. Rita ser lekker ut. Håper alt står bra til hos deg og alle dine. Som du vet så håper vi på valper her oppe i nord også. Ta gjerne en titt i hjemmesiden min som nu er oppdatert og ny. Det hadde vært artig og hilst på dæ en gang. Nu til helga har vi jo NKK her i Harstad. 18 påmeldte papillon. Det blir spennende. Skal stille Blenda som er unghund. Ha det bra. Annie
    
Hei Odd Inge!!
Gratulerer med 3 små herligheter etter Rita:)Håper alt bare er bra med mor & barn...

Hilsen Marit
Marit-Kennel Ladyvik's | 4/16/2007
    
« Previous | Page 175 of 348 | Next »