|
Sign the guestbook
|
| |
Gratulerer sååå mye med valpene. Dette syntes jeg var en skikkelig spennende kombinasjon...supersø ;te Rita og staselige Sinclair. Bilder..bilder...vi vil se flere bilder:-) |
|
 |
Evy, Ronja og Mia. | 4/17/2007
|
|
|
|
| |
| Hei Odd Inge. Veldig lenge siden vi har hatt kontakt. Gratulerer så mye med valpene. Rita ser lekker ut. Håper alt står bra til hos deg og alle dine. Som du vet så håper vi på valper her oppe i nord også. Ta gjerne en titt i hjemmesiden min som nu er oppdatert og ny. Det hadde vært artig og hilst på dæ en gang. Nu til helga har vi jo NKK her i Harstad. 18 påmeldte papillon. Det blir spennende. Skal stille Blenda som er unghund. Ha det bra. Annie |
|
 |
|
|
|
|
| |
Hei Odd Inge!! Gratulerer med 3 små herligheter etter Rita:)Håper alt bare er bra med mor & barn...
Hilsen Marit |
|
 |
Marit-Kennel Ladyvik's | 4/16/2007
|
|
|
|
| |
|
| |
| |
|
|