|
Sign the guestbook
|
| |
Hei og gratulerer så masse med valpene! Håper det er bra med mor og barn og at du har tid til å nyte vakpetiden. Venter på bilder så klart, og at vi får se dem i ringen utpå høsten.
Hilsen Torild |
|
 |
|
|
|
|
| |
Hei Odd Inge Gratulerer så mye med valpene. Det tok sin tid, men endelig er de her. Store og fine. Hilsen Ann Sissel |
|
 |
|
|
|
|
| |
| Hei Odd Inge. Gratulerer så masse med de nye skuddene på stammen. Så er det over for denne gangen og du kan puste rolig ut, nå er det bare resten igjen he he.....Dere må kose dere masse. Gi en god klem til Rita og de søte små og si hun var flink jente, fra små og store på Rånåsfoss. |
|
 |
|
|
|
|
| |
|
| |
| |
|
|