|
Sign the guestbook
|
| |
Heisann! Gratulerer så mye med valpene! Håper alt står bra til med mor og barn. Gleder meg til bildene kommer:) Hilsen Sandra og Vovvene |
|
 |
|
|
|
|
| |
Hei igjen Odd Inge Gratulerer så mye med Rita`s 3 små nurk. Så flott at det ble den fordelingen og så får vi jo se dem i ringen etterhvert regner jeg med. Gleder meg til du får tatt noen bilder av dem. Klems fra Bente |
|
 |
|
|
|
|
| |
Heisann Odd Inge! :) Kjempefine bilder du har av Zander, og en morsom bildeserie av Rita! Håper dere koser dere med vårværet, og ønsker dere lykke til fremover med valper og utstillinger! Selv går jeg og venter på at løpetiden eller "våryrheten&quo t; skal komme med finværet ;) Lurte også på om du ville oppdatere vår link med vårt nye kennelnavn, Curious. Så krysser jeg fingrene for at vi får noen nette små i hus etter hvert. Har du forresten planlagt å reise nordover på utstilling noe fremover?
Hilsen oss trønderne :) |
|
 |
|
|
|
|
| |
|
| |
| |
|
|