Welcome to Snob-Zone's Guestbook - www.suspiros.com -
Sign the guestbook
Hei på dere. Vel overstått påske. Vet at det har vært hektisk på jobben for deg, men håper du nå kan lene deg tilbake og kose deg med hundene. Lykke til med Rita. Hilsen Ann Sissel og hundene
Heisan! Tusen takk for hilsen i gjesteboken vår Kjempe artig at du har lagt ut bilder av Zander :-D Vi treffes sikkert på utstilling til sommeren ! Hilsen oss på Nordmøre