Welcome to Snob-Zone's Guestbook - www.suspiros.com -

Sign the guestbook  
Name: 
E-mail: 
Message:
 
 
Enter the code exactly as you see it in the image:
 Load new code
  Private message
vi her på Mørekysten(nå også solkysten) hilser og sender ønske om ei GOD PÅSKE til dere i Begnadalen..Knekten,Helme r og Diamond og vi tobeinte
tove katrin og papillongutta | 4/2/2007
    
Önskar er en God Påsk!
MVH Helena och Menines Titania
Helena | 4/2/2007
    
Heisan Odd Inge!!

Takk for hyggelig påske hilsning i min gjestebok..
Lenge siden jeg har hørt fra deg nå, trodde nesten du var gått i dvale jeg nå hihi..

åper du får en aldeles forykende fin påske med knall vær...
Vi kommer til å pusse opp hele påske, men det er kos det også syntes jeg..

Klem Mona & gjengen!!
    
« Previous | Page 179 of 348 | Next »