Welcome to Snob-Zone's Guestbook - www.suspiros.com -

Sign the guestbook  
Name: 
E-mail: 
Message:
 
 
Enter the code exactly as you see it in the image:
 Load new code
  Private message
Hei Odd Inge...........Labbet bare innom for å ønske DEG og dine en riktig god påske.Får håpe det blir strålende vær.


Påske klem fra Tove og hunda
    
Hei Odd Inge
Tusen takk for gode ønsker og selv ønsker jeg en nydelig påske til deg og de vakre hundene dine..
Hilsen Arnhild og Phalene barna
Arnhil Rauland | 3/30/2007
    
hei igjen Odd Inge.
Vil få ønske deg og alle barna dine en riktig god påske og jeg venter i spenning til rundt den 14 April. ikke glem meg da når nyheten kommer.
Påskeklems fra Bente
Bente Sørli | 3/29/2007
    
« Previous | Page 180 of 348 | Next »