Hei Odd Inge Tusen takk for gode ønsker og selv ønsker jeg en nydelig påske til deg og de vakre hundene dine.. Hilsen Arnhild og Phalene barna
Arnhil Rauland | 3/30/2007
hei igjen Odd Inge. Vil få ønske deg og alle barna dine en riktig god påske og jeg venter i spenning til rundt den 14 April. ikke glem meg da når nyheten kommer. Påskeklems fra Bente