Welcome to Snob-Zone's Guestbook - www.suspiros.com -

Sign the guestbook  
Name: 
E-mail: 
Message:
 
 
Enter the code exactly as you see it in the image:
 Load new code
  Private message
Hei Odd Inge!!
Innom for å få ønske deg å dine en riktig fin påske med masse sol å govær

Hilsen Marit & hundene i kennel Ladyvik's
Marit-Kennel Ladyvik's | 3/28/2007
    
Tusen takk for hilsen i min gb. sorry at jeg ikke har gitt lyd fra meg før, men jeg har liksom på en måte flytt inn i valpekassen... he he. Vi koser oss glugg ihel de er jo så deilige. de vokser som bare det og Tezza er helt fantastisk flink. det hadde vert kjempe gøy om du hadde kommet nedover og sett på vidunderene mine. Noen små mirakler er de osv.... he he... er ikk noe stolt av de jeg ser du.Stor klem til dere alle fra stoffamilien på Rånåsfoss.
Mona Braathen
    
He-he! Tusen takk for hilsen;);):D
Monica & Ozzy
Monica & Ozzy | 3/25/2007
    
« Previous | Page 181 of 348 | Next »