Welcome to Snob-Zone's Guestbook - www.suspiros.com -

Sign the guestbook  
Name: 
E-mail: 
Message:
 
 
Enter the code exactly as you see it in the image:
 Load new code
  Private message
Hei Odd Inge.
Det var kjempehyggelig å få en hilsen fra deg. Virkelig koselig. Ja nå er det blitt mange små hos naboen. Det gikk jo veldig greit. Gleder meg til de blir litt større. Håper vi snakkes snart.
Ha en kjempefin påske og HUSK: Du må vile kroppen din i påsken, så ta det med ro og sol deg.
Stor klem fra tanten til Tessa.
Karin | 3/25/2007
    
Hei Odd Inge :)
Jeg må jo innom og titte litt på dine nydelige hunder. Rita er så nydelig og har et utrolig søtt uttrykk :) Jeg får jo bare lyst til å klemme henne når jeg ser bilder av henne :) Lykke til med valpene hennes! Jeg er sikker på at de blir nydelige.

Ønsker deg og alle dine en nydelig vår med mange fantastiske valper :)

Klem fra Linn og hundene
Linn
    
Hei Odd-Inge!
Tusen takk for gratulasjoner i vår G-B
Vi er veldig stolte over jenta vår.
Hun var helt eksemplarisk i ringen for en gangs skyld.
Det virker som att hun begynner og modne. Nå ligger lille mor på soffan her, helt fullstendeig utslitt etter en laang dag. I morgen skal vi på stranda og ha ett skikkelig hundeliv igjen.
Siden været er så bra skal det bli en hærlig tur.
Endelig sol også på vestlandet.
Lykke til med valpekullet;o)
Hilsen Sandra og Sommerfuglene
    
« Previous | Page 182 of 348 | Next »