Welcome to Snob-Zone's Guestbook - www.suspiros.com -

Sign the guestbook  
Name: 
E-mail: 
Message:
 
 
Enter the code exactly as you see it in the image:
 Load new code
  Private message
Heisann!
Er bare innom for å ønske dere alle en god helg! Og gratulerer så mye med gode resultater forrige helg!
Rita er nydelig, og lykke til med valper på henne!
Og du.... denne gangen hadde det vært koselig med en tilbakemelding;)
Hilsen fra Monica & Ozzy
Monica & Ozzy | 3/24/2007
    
Private message
Chickan | 3/23/2007
    
Heisann Odd Inge, og gratulerer så mye med championatet på Max, det var velfortjent! :-D Gratulerer også med bra resultat ellers! Håper dere har det bra der i Begnadalen, og at vi kanskje sees i løpet av året. Kommer dere til Trondheim i år, kanskje?
Vel, vi snakkes!
Hilsen fra "trønderbataljo nen" ;-p
    
« Previous | Page 183 of 348 | Next »