|
Sign the guestbook
|
| |
Heisann! Er bare innom for å ønske dere alle en god helg! Og gratulerer så mye med gode resultater forrige helg! Rita er nydelig, og lykke til med valper på henne! Og du.... denne gangen hadde det vært koselig med en tilbakemelding;) Hilsen fra Monica & Ozzy |
|
 |
Monica & Ozzy | 3/24/2007
|
|
|
|
| |
| |
| |
Heisann Odd Inge, og gratulerer så mye med championatet på Max, det var velfortjent! :-D Gratulerer også med bra resultat ellers! Håper dere har det bra der i Begnadalen, og at vi kanskje sees i løpet av året. Kommer dere til Trondheim i år, kanskje? Vel, vi snakkes! Hilsen fra "trønderbataljo nen" ;-p |
|
 |
|
|
|
|
| |
|
| |
| |
|
|